КУКУрс від ТАТ
Психологія продажів

😉 Як працювати так, щоб туристи поїхали, а Кукуха ні


📌 Ексклюзивний курс-тренінг «ПСИХОЛОГІЯ ПРОДАЖІВ В ТУРИЗМІ» підготовлений спеціально для наших реалій. 

⭐️ Для агенцій мережі ТАТ участь БЕЗКОШТОВНА
На 1 компанію - 1 особистий кабінет

Реєструєтесь вперше? — тисніть "Записатись на курс"
Раніше реєструвались на наші курси? — обирайте кнопку "Увійти" 
У випадку забутого паролю — натисніть "Забули пароль"

кукурс_дівчина_2

Кому підійде курс

ic1

Менеджерам і власникам турагентств,

які прагнуть підвищити рівень сервісу навіть у кризових умовах.

ic1

Новачкам у туризмі 

щоб стартувати впевнено, з сучасними інструментами й підтримкою.

ic1

Досвідченим агентам

для апгрейду навичок, подолання професійного вигорання, освоєння нових технік комунікації, роботи із запереченнями та підвищення прибутку.

ic1

Тим, хто хоче розуміти психологію клієнта

і формувати лояльність, навіть якщо клієнти тривожні чи скептичні.

ic1

Тим, хто прагне зростати фінансово

та навчитися впевнено аргументувати ціну своїх послуг.

ic1

Тим, хто працює під час війни або у стресових умовах

та потребує інструментів стабілізації емоційного стану — для себе й клієнтів.

Спікер курсу

alina

Січкар Аліна

Керівник відділу навчання та бізнес-коуч ТАТ

Коротко про спікера

 

Освіта:

Практичний психолог, соціальний педагог та викладач соціально-педагогічних дисциплін

Професійний коуч (EСF) та інші спеціалізації

 

Цифри та факти:

Досвід роботи в туризмі більше 12 років в начальному центрі ТО

Досвід тренерської роботи більше 15 років

Більше 75 розроблених програм навчання

Більше 1000 учасників

Програма курсу

🔹 Модуль 1: Психологічний портрет турагента, який працює під час війни

  • 3 лекції
  • Заняття в форматі «запитання-відповідь» на основі попередньої теми. 

🔹 Модуль 2. Психологічний портрет туриста, який постраждав під час війни 

  • 2 лекції
  • Заняття в форматі «запитання-відповідь» на основі попередньої теми

🔹 Модуль 3. Робота з фінансовими упередженнями та фінансове благополуччя з точки зору психології

  • 2 лекції
  • Заняття в форматі «запитання-відповідь» на основі попередньої теми

🔹 Модуль 4. Позиціонування себе та продукту в процесі продажів під час війни

  • 2 лекції
  • Заняття в форматі «запитання-відповідь» на основі попередньої теми

🔹 Модуль 5. Робота із запереченнями клієнтів, мотиви та способи виходу з конфліктних ситуацій 

  • 2 лекції
  • Заняття в форматі «запитання-відповідь» на основі попередньої теми

🔹 Модуль 6. Робота із знижками. Як діяти коли всі пропонують знижки?

  • 2 леції
  • Заняття в форматі «запитання-відповідь» на основі попередньої теми

🔹 Модуль 7. Методи презентації та аргументації туристичного продукту. Особливості роботи онлайн.

  • 3 лекції
  • Заняття в форматі «запитання-відповідь» на основі попередньої теми

Які результати дасть цей курс?


ic2

Впевненість у своїх силах і розуміння власної цінності як експерта.


Сучасні техніки комунікації для роботи у будь-якому форматі: особисто, телефоном, онлайн.


Практичні навички роботи із запереченнями та складними ситуаціями, підвищення рівня довіри клієнтів.


ic3

Глибоке розуміння психології туриста: ви навчитесь розпізнавати мотивації, підтримувати, допомагати у стресі.


Зростання прибутку завдяки впровадженню фінансових стратегій, роботі із ціною та цінністю своїх послуг.


Інструменти позиціонування та створення унікального бренду, що виділяється серед конкурентів навіть у складні часи.


ic4

Інструменти позиціонування та створення унікального бренду, що виділяється серед конкурентів навіть у складні часи.


Емоційна стійкість і баланс — для себе і команди, щоб залишатися в ресурсі й мотивувати інших.


Реальні кейси, шаблони, фішки для щоденної роботи — від першої консультації до повторних бронювань і лояльних клієнтів.

Запишіться на курс прямо зараз

Залишились запитання щодо курсу?

Напишіть нам

result@tat.ua

SendPulse logoСтворіть свій сайт за допомогою SendPulse